Sunday, October 26, 2008

my bro

hari ni aku boring tak leh tido dgr tetangga tmn nong chik bermain mercun.esok hari deepavali...teringat aku masa ankku she2 lahir dulu.1 hari sebelum deepavali...heheehehe...

suddenly aku teringat kat abg aku yg sorang ni....aku terpikir mana dia pergi cuti raya deepavali ni..at first he told my mum that he's going to visit my mum this deepavali with...........but my mum tak suka if he comes back with ..................but he will come again on th 14th..nov alone..BAGUSLAH akupun suka...but what i was thinking is whether dia balik kg .........tu ke this deepavali....im just worried their daughter might thing that my bro will balik Johor....takpelah allah tu lebih berkuasa dan maha mengetahui...kalau boleh aku malas nak campur...tapi hati aku yg busuk ni...bila dgr jek nama.........................aku benci...timbul rasa marah giler....kenapalah bro aku boleh tertarik kat budak mentah tu....wake up bro.....

No comments: