Sunday, September 6, 2009

alhamdulillah

ya allah...
syukur alhamdulillah aku dah sihat
lutut aku tak bisa
aku dah boleh berjalan tanpa sakit lagi
bahu ku tidak berat lagi
pinggang aku tidak sakit lagi...
dan benda yg jalan2 pada kaki aku dah takder lagi....
alhamdulillah...
syukur aku dah sihat seperti dulu....

sudah hampir 2 bulan aku,kak aisyah,arip dan uda kena sakit yang sama
apa punca kami tak tau..
secara tiba2 kami kena penyakit ganjil
tapi takperlah...
aku hampir 98% pulih
kak cah masih tak sihat lagi....
arif masih sakit lagi...
uda sengal2 bahu lagi

takpelah...if sakit begini hasil dari buatan manusia yang berbin/binti kan SYAITAN
AKu redha...
hendak menuduh takut tapi daripada pandangan kasar penyakit tu bukan penyakit biasa.....
ini lah ujian bagi aku dan yang lain...
selain nya aku berserah pada allah....
sesungguhnya allah maha mengetahui....
biar ALLAH mengadilinya...
sebagai hamba aku akan terus berdoa dan bertawakal kepadanya
pada allah aku mengadu kesakitan ini.........
allah tu maha berkuasa...........
allah tu maha melihat...........
berusaha,sembahyang hajat selebihnya urusan allah...
cuma satu lah SEKIRANYA sakit ku ni disebabkan perbuatan orang
aku takkan ampun kan dosa2 org tu....
kau buat kami derita terutama kakak ku.............
WALLAH HU ALAM ku berserah pada allah..............

No comments: